Als web- of applicatiebouwer ben je vaak prima in staat om zelf een werkende server in te richten. Zorgen dat deze actueel, veilig en altijd beschikbaar blijft is een andere uitdaging. Onze managed servers zijn perfect voor klanten die geen omkijken willen hebben naar hun hosting zaken.
Wanneer je een managed server bij Provalue afneemt, zorgen wij 24/7 voor het beheer van de server inclusief pro-actieve monitoring en updates. Provalue beperkt zich niet alleen tot het beheren en monitoren van jouw server.
Onze managed servers worden standaard geleverd met een basis SLA waarbij je altijd terug kan vallen op een professioneel team dat bereid is om jou op technisch gebied te ondersteunen.
Met een basis SLA kan je binnen kantoortijden rekenen op 4 uur responsetijd op tickets en calls. Buiten kantoortijden is de responsetijd gebasseerd op best effort, echter geldt dit alleen voor storingen.
Heb je behoefte aan snellere responsetijden op tickets en calls? Dan bieden wij jou ook de mogelijkheid om een uitgebreide SLA af te sluiten. Hiermee krijg je gegarandeerd snellere response op tickets, calls en storingen binnen en/of buiten onze kantoortijden die geminimaliseerd kunnen worden tot een responsetijd van 1 uur.
Bel voor vrijblijvend advies. Of als je direct met ons aan de slag wil gaan.
Transformeer jouw werkplek met Microsoft 365: verbeterde samenwerking, beveiliging en flexibiliteit.
Werk slimmer en efficiënter, altijd en overal, met tools die naadloos integreren in jouw dagelijkse processen.
prijzen